Naravno.
Nema nikakvih ograničenja na servise koje koristiš putem PRO-PING pristupa internetu u usporedbi s klasičnim ADSL-om, optikom, 4G-om ili nekom drugom tehnologijom.

Korisnička podrška
Telefon
T: 033 500 100
Radno vrijeme
Pon – Sub: 6:00 – 22:00
Nedjelja i državni praznici: 09:00 – 22:00
Provjeri koju brzinu trenutno koristiš na svojem uređaju.
Rezultati mjerenja su informativnog karaktera.
Općenita pitanja
Već imam internetskog operatera, kako postati vašim korisnikom?
PRO-PING ne upotrebljava postojeće instalacije (bakrenu, ADSL, bežičnu, kabelsku i sl.). PRO-PING koristi vlastitu bežičnu infrastrukturu koja je neovisna od tvog postojećeg operatera.
Kako bi postao korisnik, potrebno je prijaviti se za spajanje i kod postojećeg operatera odjaviti postojeći internetski priključak.
Vrlo je važno da ne odjavljuješ postojeći priključak prije nego se spojiš na PRO-PING internet, jer postoji mogućnost da usluga pristupa PRO-PING internetu nije dostupna na tvojoj lokaciji, što će tehničar točno utvrditi prilikom spajanja na PRO-PING internet.
Također, vrlo je važno ispitati status tvojih ugovornih obaveza kod postojećeg operatera kako ne bi imao/la neugodnih iznenađenja pri odjavi postojećeg priključka.
PRO-PING ne može u tvoje ime odjaviti tvoj postojeći internetski priključak, već isključivo vlasnik tog internetskog priključka.
Je li moguće prenijeti ugovor na drugu osobu?
Prijenos pretplatničkog ugovora je moguće ostvariti samo ako je preseljenje:
– sa Fizičke na drugu Fizičku osobu
– sa Fizičke na Pravnu, uz uvjet da je fizička osoba vlasnik pravne osobe
– sa Pravne na Fizičku, uz uvjet da je fizička osoba vlasnik pravne osobe
– sa Pravne na Pravnu, uz uvjet da je vlasnik obje isti
Prijenos pretplatničkog ugovora se naplaćuje sukladno važećem Cjeniku.
Je li moguće preseljenje priključka na drugu lokaciju?
Da, uz uvjet da je na drugoj lokaciji dostupna usluga PRO-PING interneta.
Samo preseljenje opreme radi isključivo Tehnička služba na Zahtjev korisnika, kako deinstalaciju s postojeće lokacije tako i instalaciju na novoj lokaciji.
Prilikom preseljenja Korisnik je obavezan popuniti Zahtjev za promjenu pretplatničkog ugovora, s obzirom da se mijenja lokacija priključka.
Naknada za preseljenje naplaćuje se sukladno važećem Cjeniku.
Kada mogu očekivati dolazak tehničara za popravak kvara?
Nakon prijave kvara prvo se tvoja veza ispituje iz centrale i po potrebi šalje se tehničara na samu lokaciju priključka.
Ukoliko je potrebno da tehničar izlazi na lokaciju priključka, tehničar će posjetiti korisnika u roku dva radna dana.
Kako prijaviti kvar na priključku?
S obzirom da je većina kvarova uzrokovana korisnikovom nepažnjom, prvo provjeri jesu li svi kablovi dobro uključeni, je li adapter za napajanje modema (antene) uključen u struju, te je li omogućena mrežna kartica ili wireless na laptopu.
Pokušaj isključiti adapter za napajanje antene (modema) iz struje na 5 sekundi i ponovo uključiti, pričekaj oko 1-2 minute i provjeri je li internet proradio.
Ako imaš WiFi router za kućnu bežićnu mrežu, ispitaj ispravnost tog routera tako što se računalo spoji direktno na kabel s adapterom za napajanje. Ukoliko internet radi na kablu, tada greška nije u PRO-PING-u, već u tvojoj kućnoj instalaciji.
Ako internet ne radi ni na kablu, uz uvjet da je adapter za napajanje spojen na kabel, tada se trebaš javiti korisničkoj službi i prijaviti kvar na priključku.
Nakon prijave kvara Tehnička služba ispitati će tvoj priključak te po potrebi poslati tehničara na lokaciju priključka kako bi se istražio uzrok problema.
Važno je napomenuti da PRO-PING ne održava tvoja računala i tvoj router, već isključivo modem koji se nalazi na krovu. Ako internet uredno radi kada se računalo spoji direktno putem kabela, naplatit će se neopravdani dolazak tehničara.
Kako raskinuti pretplatnički odnos s PRO-PING-om?
Pretplatnički ugovor možeš raskinuti u bilo koje vrijeme. Sukladno potpisanom Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa i Zapisnika o obavljenoj instalaciji, oprema koja se nalazi kod tebe je u najmu i moraš omogućiti vraćanje iste te potpisati Zahtjev za raskid pretplatničkog ugovora. Ovisno o vrsti Pretplatničkog ugovora koji si izabrao/la, nakon raskida dobivaš i završni račun koji trebaš podmiriti.
Kod priključka bez ugovorne obaveze, račun koji dobivaš je usluga pristupa internetu do dana raskida, zbrojena s trenutnim dugovanjem ako dugovanje postoji.
Kod priključka s ugovornom obavezom (Priključak na rate) si, osim gore navedenog, dužan/na podmiriti i zbroj preostalih rata Priključka i instalacije ili puni iznos Priključka i instalacije bez ugovorne obaveze (ovisno što je povoljnije za vas), bez mjesečne naknade.
Ukoliko si odabrao/la Priključak s akcijskim paketom, a želiš ga raskinuti prije isteka ugovorne obaveze, potrebno je podmiriti iznos punog Priključka i instalacije.
Koga mogu kontaktirati kada me zanimaju informacije o računima i uplatama?
Na tvojim korisničkim stranicama na adresi korisnik.pro-ping.hr u svakom trenutku možeš vidjeti stanje svojih računa i uplata. Ukoliko imaš dodatnih pitanja, kontaktiraj Korisničku službu putem e-maila ili telefonskim pozivom.
Kolika je minimalna zajamčena brzina interneta?
Brzina interneta ovisi o mogućnostima linije na tvojoj lokaciji i može varirati. Pro-ping će isporučiti najveću moguću brzinu iz paketa koji si odabrao/la, a koju dopuštaju karakteristike postojeće linije za optimalno korištenje. Brzine se odnose na spajanje na internet mrežnim kabelom.
Prema aktualnom Pravilniku o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga dostupnom na HAKOM stranicama, svi operateri su dužni isporučiti minimalnu brzinu širokopojasnog pristupa internetu u dolaznom i odlaznom smjeru na način da ista predstavlja vrijednost od najmanje 70% od maksimalne (oglašavane) brzine širokopojasnog pristupa internetu ili maksimalnu brzinu prethodno nižeg maloprodajnog paketa.
U slučaju prigovora na brzinu širokopojasnog pristupa internetu putem nepokretne elektroničke komunikacijske mreže, moraš dostaviti operatoru rezultate minimalno tri (3) mjerenja provedenih tijekom razdoblja od pet (5) uzastopnih dana, uz obvezu najviše jednog mjerenja unutar 24 sata. Ako su sva mjerenja ispod ugovorene minimalne brzine, možeš uložiti prigovor na kakvoću usluge pristupa internetu.
Mjerenje se obavlja putem certificiranog alata za mjerenje brzina širokopojasnog pristupa internetu, izrađenog od strane Agencije – HAKOMETAR, dostupan putem poveznice: hakometarplus.hakom.hr
Mjerenje se mora obaviti uz sljedeće uvjete: da si jedini korisnik na svom računalu, da nemaš pokrenutu niti jednu drugu aplikaciju, da je tvoje računalo jedini uređaj (pored preklopnika/usmjernika od davatelja usluge) u lokalnoj mreži, da si spojen/a žičnom vezom (bežična veza mora biti isključena), da nemaš pokrenutu/uspostavljenu VPN vezu bilo koje vrste.
Neki od uzroka pogreške pri mjerenju, tj. upozorenja, mogu biti preslabo računalo, računalo dodatno opterećeno procesima, druga računala u lokalnoj mreži, korištenje bežične veze tijekom mjerenja, korištenje VPN veze i slično.
Ako neki od uvjeta nije ispunjen, mjerenja se ne smatraju valjanima.
Rezultati su valjani ukoliko tijekom izvršavanja aplikacije nisi dobio/la nijedno upozorenje.
Ako postoji jedno ili više upozorenja, mjerenje se ne smatra valjanim te operator ne mora prihvatiti tvoj prigovor.
Rezultati mjerenja predstavljaju odgovarajući dokaz u postupku rješavanja prigovora sukladno članku 153. Zakona te se mjerenje, ovisno o okolnostima, može ponoviti od strane operatora i/ili Agencije.
Kome možemo poslati upit za promjenu paketa ili ugovora?
Sve upite možeš poslati putem Korisničkih stranica na adresi korisnik.pro-ping.hr.
Korisnička služba preuzet će tvoj zahtjev i proslijediti ga nadležnom odjelu.
Mogu li preko PRO-PING interneta upotrebljavati e-banking, fiskalizaciju, gaming servere, card sharing..?
Moj je priključak isključen zbog neplaćanja, što sada?
Ako ti je priključak isključen zbog neplaćanja, dugovanje moraš podmiriti u cijelosti najkasnije u roku od 30 dana. Tvoj priključak će se automatski ponovo uključiti po vidljivoj uplati, u roku jednog radnog dana. Naknada za ponovno uključenje naplaćuje se sukladno Cjeniku.
Ako dugovanje ne podmiriš ni nakon 30 dana od isključenja, PRO-PING će pokrenuti postupak raskida pretplatničkog ugovora, od tebe zatražiti da vratiš opremu koja je u vlasništvu tvrtke PRO-PING i u najmu kod tebe, te po potrebi svoja potraživanja namiriti sudskim putem, odnosno ovrhom.
Može li se korisnik laptopom spajati na modem?
Ne, potrebno je postaviti bežični router i kabelom ga povezati na PRO-PING modem.
PRO-PING ima u ponudi podešen bežični router koji možeš kupiti po pristupačnoj cijeni.
Ako želiš koristiti vlastiti bežični router za kućnu bežičnu mrežu, nužno je prethodno podesiti tvoj router, a podešavanje bežičnog routera naplaćuje se prema važećem Cjeniku.
Naplaćuje li se odlazak na servis?
Ako se dogodi greška na PRO-PING opremi koja je u tvom najmu, taj servis, odnosno posjet tehničara, ne naplaćuje se.
Ako se greška dogodi na tvojoj kućnoj bežičnoj mreži ili ako je uzrokovana tvojom krivnjom – bilo na PRO-PING opremi ili kućnoj bežičnoj mreži, neodržavanjem računala i slično – ona se naplaćuje sukladno važećem Cjeniku.
Podsjećamo te da PRO-PING nije odgovoran za tvoju kućnu bežičnu mrežu, niti stanje tvog računala/uređaja. PRO-PING održava samo dovod interneta koji dolazi putem kabela spojenog na modem (antene) na tvom krovu.
Priključenje na internet
Naplaćuje li se provjera dostupnosti prilikom spajanja na mrežu?
Ako si podnio/la zahtjev za priključkom, a po dolasku tehničara na spajanje (stvarnu provjeru dostupnosti) se utvrdi da ne postoji mogućnost povezivanja na mrežu, takav dolazak se ne naplaćuje.
Dobivam li modem (antenu) u najam ili u vlasništvo?
Za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora od PRO-PING-a dobivaš modem (antenu) isključivo u najam.
Raskidom pretplatničkog ugovora dužan/na si vratiti modem PRO-PING-u, u protivnom će se naplatiti prema važećem Cjeniku.
Imam opremu, može li se ista iskoristiti za priključenje?
Od postojeće opreme jedino što se može iskoristiti jest bežični router ili switch za povezivanje više od jednog računala ili uređaja. Tvom bežičnom routeru potrebna je prethodna konfiguracija kako bi ispravno radio u PRO-PING mreži. Konfiguracija tvog routera naplaćuje se sukladno Cjeniku.
Priključak i instalacija moraju se platiti bez obzira na postojeću opremu, a modem i kabel potreban za spajanje jednog uređaja putem kabela dobivaš besplatno u najam za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora.
Je li telefonska linija zauzeta dok se upotrebljava PRO-PING internet?
Kako postati PRO-PING korisnik?
Koji su uvjeti za priključenje na PRO-PING internet vezu?
Osnovni uvjet za dobivanje usluge internet veze je da se tražena lokacija priključka nalazi na pokrivenom području, da imaš antenski nosač ili cijev na koju se može montirati naš modem (plastični uređaj promjera 14 cm), te da postoji mogućnost povlačenja kabela od modema do računala ili routera.
Jednostavnom prijavom na web stranici možeš provjeriti nalazi li se tvoja lokacija u području pokrivanja te postoji li mogućnost povezivanja.
Ako postoji mogućnost povezivanja, putem istog obrasca možeš ostaviti svoje podatke da si zainteresiran/a za spajanje i tvoja prijava će odmah biti uvrštena u raspored spajanja. Dan prije dolaska tehničara kontaktirat će te tehnička služba o točnom terminu dolaska tehničara koji će utvrditi je li spajanje moguće, odnosno, ako je moguće, odmah i instalirati priključak.
Mogu li dobiti priključak na probni period?
Može li se modem (antena) postaviti na balkon?
S obzirom da je za kvalitetnu vezu potrebna optička vidljivost modema prema ostatku mreže PRO-PING-a, tehničar će na lokaciji utvrditi gdje će se modem postaviti.
Ako je signal prema pristupnoj točki dovoljno dobar s tvog balkona, antena se može postaviti i na balkon. Ako signal nije dovoljno dobar da bi se modem (antena) postavio na balkon, tehničar će ti predložiti drugo rješenje.
Nisam vlasnik kuće (stana), mogu li imati vaš priključak?
Da, moguće je postavljanje priključka iako nisi vlasnik objekta u kojem živiš.
U tom slučaju nositelj priključka nije vlasnik objekta, već ti samo mora dozvoliti postavljanje PRO-PING opreme na svoj objekt. Dakle, ugovor ne sklapa vlasnik objekta, već podstanar (nositelj priključka) i računi stižu na tvoje ime. U slučaju neplaćanja i nevraćanja opreme, teretit će se osoba koja je sklopila ugovor, odnosno nositelj priključka.
Ostavio sam prijavu, kada će tehničar doći spojiti Internet?
Od dana zaprimanja prijave dolazak tehničara možeš očekivati u roku od 30 dana. U slučaju lošeg vremena u tom periodu (snijeg, kiša, vjetar, led…) taj rok se može produžiti i do 60 dana.
U prosjeku taj rok iznosi desetak radnih dana.
Što mi je potrebno za korištenje PRO-PING interneta?
Za korištenje PRO-PING interneta potrebno ti je:
-
računalo s mrežnom karticom za žičano povezivanje i operativnim sustavom
-
modem koji dobivaš besplatno u najam za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora
-
dostupnost usluge na željenoj lokaciji (dostupnost možeš provjeriti putem web stranice, a točnu dostupnost će utvrditi tehničar na lokaciji)
Za povezivanje tableta, mobitela, laptopa ili drugih uređaja koji se povezuju bežičnim putem, a ne kabelom, potreban ti je i:
-
bežični router konfiguriran za rad s PRO-PING mrežom.
Što se događa s mojom prijavom kada tehničar utvrdi da nema signala
U slučaju da tehničar na izvidu lokacije utvrdi da nemaš dovoljno jak signal za spajanje na PRO-PING mrežu, tvoja se prijava šalje na Odjel za proširenje mreže koji će u daljnjem postupku proširivanja područja pokrivenosti razmatrati i tvoju lokaciju. Kada i ako u budućnosti bude moguće spajanje, PRO-PING će te kontaktirati putem telefona ili e-maila koji si ostavio/la prilikom prijave.
Nije moguće točno predvidjeti kada će se proširenje dogoditi – može se dogoditi u roku od mjesec dana, ali isto tako i u roku od godinu dana ili nikad. Važno je napomenuti da će te PRO-PING kontaktirati kada priključenje bude dostupno na tvojoj lokaciji.
Što ulazi u cijenu Priključka i instalacije?
U cijenu priključka i instalacije uključeno je:
-
dolazak tehničara na lokaciju priključka
-
postavljanje modema na postojeću antensku cijev ili postojeći nosač
-
povlačenje kabela kroz postojeće kabelske cijevi ili postojeće kanalice
-
podešavanje parametara modema i spajanje modema na mrežu PRO-PING-a
-
spajanje jednog računala ili routera putem kabela
U cijenu priključka i instalacije nije uključeno:
-
bušenje (stropa, zida, vrata…)
-
montaža antenske cijevi
-
bežični router za bežično povezivanje uređaja (tableti, mobiteli i sl.)
-
popravljanje tvog računala
-
konfiguracija tvog bežičnog routera
Modem i kabel dobivaš besplatno u najam za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora.
Tko će instalirati priključak i plaća li se to?
Priključak i postavljanje antene odradit će isključivo Tehnička služba PRO-PING-a.
Za svaki paket definirana je cijena i uvjeti priključka i instalacije.
Nemaš mogućnost samoinstalacije priključka na svojoj lokaciji.
Zašto je potreban modem (antena)?
Modem je uređaj koji je nužan za povezivanje tvog kućanstva na internet. Uređaj je plastične konstrukcije promjera 14 cm, debljine 5 cm i mase oko 250 grama.
Uređaj se postavlja na povišenu lokaciju (antenski stup, krov, balkon) kako bi se osigurao kvalitetan signal.
Modem dobivaš besplatno u najam za vrijeme trajanja pretplatničkog odnosa. U slučaju da modem prestane raditi zbog više sile (udar groma ili sl.), PRO-PING će o svom trošku modem zamijeniti drugim ispravnim. Ako modem nepažnjom oštetiš (mehaničko oštećenje, okretanje antene, neodgovarajuća instalacija struje, krađa), naplatit će ti se neopravdana intervencija ili zamjena modema za ispravni, prema važećem Cjeniku.
U slučaju raskida pretplatničkog odnosa, modem moraš vratiti PRO-PING-u u ispravnom stanju.
Internet Paketi
Kako se naplaćuje internetski promet?
Internetski promet je neograničen (FLATRATE) i uračunat u mjesečnu naknadu svakog paketa.
Bez obzira na to koliko podataka preuzmeš s interneta, cijena paketa se ne povećava.
Je li moguće koristiti se NEWS grupama?
Moguće je spajanje samo na otvorene NEWS group servere koji su javno dostupni svim internetskim korisnicima (Public News Servers).
PRO-PING nema vlastiti NEWS group server, pa usluga NEWS grupe nije dostupna PRO-PING korisnicima.
Kakvu IP adresu imaju PRO-PING korisnici?
Korisnici imaju dinamičku (promjenjivu) IP adresu. Trajanje jedne sesije iznosi od 12 do 24 sata, ovisno o spajanju računala na mrežu.
S obzirom na globalnu potrošnju i raspoloživost javnih IPv4 adresa, PRO-PING i drugi operatori primorani su dio korisnika povezati na internet putem tzv. CGN (Carrier Grade NAT) sustava. Ako imaš potrebu za trajnim korištenjem javne dinamičke IPv4 adrese, pošalji zahtjev s objašnjenjem na email korisničke podrške.
Na sljedećim linkovima se možete informirati o našoj POLITICI O KOLAČIĆIMA i POLITICI PRIVATNOSTI